Bewertungen von Montana Hengelo

Neue Beurteilungen

5.0
Judith
5 Dezember 2023

Prima pizza voor prima prijs!

Agnes Booijink
5 Dezember 2023
Michel
5 Dezember 2023

Goed eten. En zeker niet de te zuinig

Anne
5 Dezember 2023

Heerlijk gegeten. Bezorging kwam eerder dan aangegeven. Toppie.

G brinks
3 Dezember 2023

Pizza was niet warm

Saskia Bos
1 Dezember 2023

Bezorgen te laat, na telefoontje vsn ons pas onderweg. Pizza te hard gebakken, geen sla en tomaat op de lahmacun. Döner verbrand...uiteindelijk bij de concullega maar pizza besteld.

Hekkink
1 Dezember 2023

Lekker warm eten. En redelijk snel bezorgd. 20 minuten. Prima

Sam
30 November 2023

Lekker eten. Wordt snel bezorgd

Dop-bussink
29 November 2023

Mix en grill 2 pers. Sla vergeten gebeld daarna kwamen ze get brengen toen we eigenlijk al.klaar waren. Minder kip dan normaal. Broodjes niet goed ingesneden

Osman
28 November 2023

Bestel hier altijd mijn pizza en kapsalon, zeker aan te raden.

Iris
28 November 2023

Om 18.20 zou het komen en het kwam pas om 18.55 een beetje vervelend wat ik had maar tot 19.00 pauze, het was wel lekker!!

Marco Muller
27 November 2023

was weer top , de aardappelen lekker gekruid en knapperig het vlees zeer lekker

San
24 November 2023
Marloes
23 November 2023

Lange tijd niet bij jullie besteld omdat er vaak wat mis ging. Nu weer besteld en weer ging er iets mis. Dingen die ontbraken en een verkeerd product geleverd. Wel snel hersteld maar de zoveelste keer dat er iets mis ging.

Elise
23 November 2023

De smaak was niet zo goed als anders. Levering was ruim 20 minuten te laat. Jammer

Jolanda
19 November 2023

Iets later dan gepland. Was weer super lekker. Beetje jammer dat het gratis drankje alweer vergeten is

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bakker
19 November 2023

De pizza was koud en iets aangebrand en we zouden er een gratis blikje bij krijgen zat er helaas niet bij

Martijn
15 November 2023

Superlekker gegeten met mijn twee kinderen. Voldoende salade, aardappelen en rijst. We zullen vaker bestellen wanneer het 'schoteldag" is, in deze dure tijden is het bij jullie goed betaalbaar om voldoende en goed te eten. Het heeft ons zeker goed gesmaakt, dank jullie wel!

Toon
10 November 2023

Lekker gegeten!

Wola sr.
10 November 2023

Weer helemaal prima! En super snel geleverd!

Theo
8 November 2023

Was gewoon goed

Esther
6 November 2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Mss tip: bij brd. shoarma groot: keuzemogelijkheid vr Turks brood. Nooit te laat, inhoud pakket altijd 100% van wat is besteld. Klasse!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Steenbergen
6 November 2023

Heerlijk eten !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Richard
6 November 2023

Eten was goed. Maar ik miste het gratis blikje drinken die bij het bestellen in de app erbij hoort

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Berkel
5 November 2023

Het eten was niet warm en de gratis cola zat er ook niet bij. Dit is al de derde keer. Besteld boven de € 20. Jammer !!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kreuger
5 November 2023

Snelle bezorging en eten was fantastisch

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marc
3 November 2023

Heerlijke pizza’s en snel bexorgd!!

Yanislava Petrova
2 November 2023

Elke keer als we hier bestellen komt het super snel aan en het heeft echt de lekkerste pizza's 😍😍 10/10 altijd geweldig

G brinks
31 Oktober 2023

Omdat nu twee keer pizza besteld heb en beide keren was bodem verbrand jammer

Angy
28 Oktober 2023

De pizza waren heerlijk. Echt top.

jp
28 Oktober 2023

Erg jammer dat de knoflooksaus was vergeten erbij te doen

!
27 Oktober 2023

Duurde bijna 1,5 uur voor t geleverd werd.

Patricia
27 Oktober 2023

Helaas voor de 2e keer de aardappel schijfjes erg vet of heel hard gebakken. Net of ze voor de 2e keer in het vet zijn gebakken. Dat is erg jammer. Voor de rest smaakte alles prima zoals altijd.

Gina vandenberg-pinna
24 Oktober 2023

voor het eerst besteld , heerlijke pizza , goede kwaliteit ,en een heerlijke bodem

Ronald Heerbaart
23 Oktober 2023

Prima eten đŸ‘ŒđŸ» voor een betaalbare prijs. Zekers aan te raden. Dikke hamburgers. đŸ„ł

Saskia
16 Oktober 2023

Nou waar moet ik beginnen: ik had twee kapsalon en een hele portie aardappelschrijfjes en broodje shoarma besteld. De aardappelen waren oud en heel erg vettig. Het leek alsof het overgebleven aardappeltjes waren van dagen geleden. Het smaakte naar shit. Plus ik heb een halve zak gekregen inplaats van de hele portie waar IK VOOR HAD BETAALD!!! Ik zal niet meer daar bestellen. Super vies

Tom
16 Oktober 2023
Elise
15 Oktober 2023

Heerlijke spareribs! Levering op tijd en correct.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

André
14 Oktober 2023

Super

gerhard
13 Oktober 2023
Rick
13 Oktober 2023

Gisteren een pizza besteld, zit nu nog vol. Super pizza, goed belegd en snelle bezorging!

Edu van Dijk
10 Oktober 2023

Vijf prima pizza's besteld en opgehaald, iedereen was erg tevreden!

Hi
7 Oktober 2023
Sandra
1 Oktober 2023

Jammer dat je een plastic zakje van 0.25 cent automatisch moet bij betalen, maar het in een kartonnen doos bezorgd wordt. Niet heel netjes en eerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tom
1 Oktober 2023

Prima. Snelle bezorging en lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

G.R
25 September 2023

Bezorging duurde veel te lang. Pas toen we na een uur belde werd er verteld we gaan er mee bezig. Dit was ook duidelijk op de bestelbon te zien. Diverse ingrediënten op de pizza waren niet gaar. Bestelde knoflook saus bij de hamburger niet gekregen. Patat was erg karig en veel te hard. En waarom betalen voor een papieren zak? Al met al zeer teleurgesteld deze keer. Reden om voorlopig niet meer bij jullie te bestellen. .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dennis
24 September 2023

Er mag iets meer knoflook in de pasta carbonara ik zal hierom vragen bij de volgende bestelling

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Klasens
17 September 2023

Bezorging was erg snel. Portie doner met aardappels waren karig. Zat minder in dan normaal. Ook was de doner niet lekker deze keer en was taai. Pizza was wel lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gerard
17 September 2023

Prima eten top

Prins
11 September 2023

Langere tijd niets besteld omdat het vorige keer erg slecht was. Helaas nu weer. Aardappelen waren zo hard als chips, shoarma heel veel aangebrande stukken, en de kip taai. Voor ons geen Montana meer.

Marion
11 September 2023

Fantastisch! Snel,goed gevulde pizza. Constante kwaliteit. We worden nooit teleurgesteld

Marco Muller
11 September 2023

was weer geweldig , de aardappel schijfjes zijn nu iedere keer van top kwaliteit en ook de schnitzels fantastisch heel lekker weer .

B crans
11 September 2023

Het is absoluut niet meer zoals het geweest is, peperoni halal zat ei bij op nooit geweest en beide pizza’s zowel de peperoni halal en de salami hadden we bij de ene hap proefde je alleen kaas en bij de andere hap alleen tomaten saus . Wij kwamen hier altijd maar sinds de laatste 2 keer erg in kwaliteit achteruit gegaan . Bij de vorige keer hadden we ook schotel kophaassate erbij die was altijd super maar nu veel te hard gebakken en erg droog . Jammer wij gaan in vervolg naar een ander op zoek

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elise
10 September 2023
Edu van Dijk
9 September 2023

't was weer helemaal uitstekend Ă©n op tijd klaar voor afhalen!

Smith
3 September 2023

Heeft 2 uur geduurd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Geert Schoonbeek
3 September 2023

Beste pizzeria in omtrek. Goed belegd, goede bodem, goede prijzen

Marcel
31 August 2023

Hetgeen we besteld hadden was heerlijk En de snelheid waarmee het bezorgd werd was ook prima

!
30 August 2023
Hi
29 August 2023

Super top

Ton
27 August 2023

Heerlijke pizza’s , vriendelijk personeel en nette prijzen

Crans
26 August 2023

Pizza en shoarma waren prima maar de kophaassate was erg droog veel te lang gebakken er jammer dit was de tweede keer al . Voorheen was deze altijd super lekker zal hem nu niet snel weer bestellen

Debbie
25 August 2023

Helaas was de kapsalon doner verbrand en de aardappelschijfje knetters hard gebakken waardoor het niet bepaald lekker was. We hadden gevraagd om de bestelling die we online geplaats hadden om die rond 18:20 te bezorgen echter was de bezorger pas na 19:00 nu snap ik dat het druk kan zijn maar laat het op ze minst weten. Heel jammer tis altijd goed geweest tot vandaag.

Jo
25 August 2023

Al paar keer laten bezorgen, het is eten is echt goed. Alleen als je wil laten bezorgen duurt het vaak lang. Dit vind ik wel jammer. De keren dat ik heb besteld kregen wij het eten pas 1 uur a 1.5 uur later.

A. Schutte
24 August 2023

Het is altijd goed en lekker eten, wij bestellen hier al heel lang, goede kwaliteit en verse producten op de pizza!

Edu van Dijk
24 August 2023

Onze kinderen kwamen terug van een Italiaanse vakantie. Daar aten ze Ă©chte pizza. Deze, van Montana werd voortreffelijk gevonden! 5 Verschillende, allen prima!

Dick Zuiderduin
14 August 2023

Al ruim 15 jaar bestellen wij eenmaal per maand pizza’s.bij Montana.. Kwaliteit super, bezorging en informatie uitstekend en buitenaards lekker👌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Erwin
13 August 2023

Zeer snel bezorgd Ăšn het eten was weer heerlijk, complimenten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Durand
10 August 2023

Prima,lekker, betaalbaar!

Van Ass.
8 August 2023

Weer helemaal top!

Erwin
7 August 2023

Duurde erg lang en het eten was daardoor koud

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Michael
7 August 2023
Marco Muller
7 August 2023

het was weer geweldig aardappels lekker gekruid en knapperig , de schnitzel weer heerlijk echt de beste kwaliteit

Marco Muller
7 August 2023

het was weer top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

E.s
2 August 2023

Helaas was de pizza deze keer anders dan normaal zowel mijn pizza als die van mij vriend zat onder de knoflook dit maakte dat de pizza niet lekker was .

Erwin
1 August 2023

Het eten was heerlijk! En zeer snelle, vriendelijke bezorging!

Hermelink
1 August 2023

Shoarma was heerlijk! We hebben ervan genoten. De bezorging was binnen de aangegeven tijd.

San
26 Juli 2023

Zoals altijd, heel lekker. Vooral het bakje rijst.

Anne
25 Juli 2023

Makkelijk on line bestellen, snelle service, smakelijk eten.

Marco Muller
23 Juli 2023

De laatste 2 keer dat we hebben besteld is het super , aardappelen eerste klas zeer knapperig en heerlijk gekruid en ook het schnitzel is superior groot met heerlijke korst absolute aanrader hier bestellen we zeker weer (y)

Korbag
20 Juli 2023

Heerlijk eten en snelle levering

Gerard
18 Juli 2023

Goede bodem en topping

posthuma
18 Juli 2023

erg lekker en goed gevuld

Mr.E
16 Juli 2023
Gerrit
14 Juli 2023
Hi
11 Juli 2023

Top altijd

AB
9 Juli 2023

Qua smaak een van de lekkerste pizzas in Hengelo, alhoewel de bodem ditmaal niet top was, leek wel niet goed gegist. Qua bezorgsnelheid en service blijft het helaas wel een drama. Bijna 2 uur moeten wachten.

De Vries
3 Juli 2023

Zoals altijd prima pizza!

Edu van Dijk
1 Juli 2023

Vandaag weer een uitstekende pizza afgehaald. Wel wat vaak moeten herhalen dat ik gĂ©Ă©n plastic tasje ĂĄ €0,25 hoef en dat ook niet wil betalen :-) Verder: prima food, en je ziet hoe men zicht in deze zaak het schompes werkt om alles goed af te leveren! Chapeau!

Judith
1 Juli 2023

Pizza een half uur te laat, groente en bodem niet goed gaat. Heb hem thuis nog maar even in de oven gedaan en daarna was de pizza lekker.

Erwin
26 Juni 2023

Heerlijke pizza's Ăšn snelle vriendelijke bezorging! Voor herhaling vatbaar!

André
26 Juni 2023
Hm
26 Juni 2023
Rian
22 Juni 2023

Prima pizza, goed belegd en lekker gebakken! Aanrader en voor herhaling vatbaar

..
17 Juni 2023

Ik vond de pizza's tegenvallen. Er zat weinig tot geen smaak aan. Ham smaakte niet naar ham en had een rare kleur. Eerder besteld en toen vond k het super!

Winkel
14 Juni 2023

Goede kwaliteit en snel bezorgd.

Leufgen
14 Juni 2023

Alleen jammer dat we kebab speciaal bestellen en uit eindelijk een normale krijgen

Rozanne Hollink
9 Juni 2023

De pizza’s waren echt heerlijk met verse ingrediĂ«nten. En m’n dochter heeft gesmuld van de aardappels.

Koster
6 Juni 2023

Eten was niet warm, te veel kaas en de aardappel schijfjes waren erg taai.

Tom
5 Juni 2023
Irene
2 Juni 2023

Helaas was deel van de bestelling niet geleverd Na 2 x bellen kwam restant. Eten was inmiddels koud

Ingrid
31 Mai 2023

De buitenkorst was droog en hard. Voor de rest was de pizza prima en lekker

Knarf
30 Mai 2023

3 pizza's besteld, allen waren smakelijk en warm, goed belegd, dikke prima. Bezorging was 10 minuten later, geen probleem voor mij, kwaliteit vindt ik belangrijker.

Edu van Dijk
28 Mai 2023

Vandaag de pizza Gorganzola a la peasana besteld. Dit is een echt erg lekkere pizza, en werd goed belegd en prima afgebakken geleverd!

Lidija Lulic
28 Mai 2023

Het eten was niet lekker. Vlees was veel te door gebakken, varkenshaasje was verbrand, rijst was te droog. Al bij al was niet lekker!

jp
28 Mai 2023

snel en heel goed

JAN MEIJER
24 Mai 2023

HELAAS,voor de derde keer,de besteling niet compleet. Zonder sla is het dan niet te kanen.

Jessica Danen
23 Mai 2023

Heel erg lekker ook nog enig sinds betaalbaar

jp
20 Mai 2023

zeer goed

jp
20 Mai 2023

zeer goed

Hans
18 Mai 2023
Marco Muller
18 Mai 2023

was heel slecht deze keer 45 min te laat , aardappelen vergeten bij alle 3 gerechten koude harde rijst en eten was waardeloos 2 keer gebeld en ja ook al is het druk en kan het wat later zijn toch hoort het eten goed te zijn . Jammer dan

André
18 Mai 2023
Marion
14 Mai 2023

Altijd een lekkere, echte, goed gevulde pizza, wederom genoten!

Martin
14 Mai 2023
Karin
4 Mai 2023

Niet van toepassing : was prima

Hans
4 Mai 2023
Huiskes
1 Mai 2023

Helaas waren de pizza’s te kort gebakken allemaaal en daarom weg gegooid. Was erg slap deeg smaakte slecht. Erg jammer

Sven
28 April 2023

Het eten was wel lekker maar was echt heel laat het eten

Marco Muller
28 April 2023

kwaliteit van het eten was wel goed maar was te koud de aardappelen waren bijna niet meer te eten. Denk het heeft er een tijdje gestaan voor dat het werd bezorgt.

Carolien Walhof
27 April 2023

Zoals altijd een heerlijke pizza

Jelle
27 April 2023

Normaal prima eten. Nu was het niet echt warm en de patat leek uit een magnetron te komen. Het broodje bij de shoarma was een burger broodje en tevens enorm taai aan een kant. Leek ook magnetron. Al vaker besteld en meestal prima, nu helaas niet goed.

Hi
24 April 2023
Martijn Visser
23 April 2023

Was niet helemaal tevreden over mijn vorige bezorging en had dat nog even vermeld. Hier was bij deze laatste bestelling duidelijk rekening gehouden. Het was nu PERFECT!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mark
20 April 2023

Falafel was erg teleurstellend. Geur was gek en smaak ook niet lekker. Verder alles in orde en lekker gegeten

Bo
18 April 2023

Pizza dreef in het vet. Was koud en niet goed belegd. Pizza was niet rond. Bezorger was ruim 30 minuten te laat!!

Roelie
16 April 2023

Kip shaslick en tagliatelle waren goed. De pizza was voor het eerst sinds jaren aan de vette kant. Deze is later ook helaas niet blijven zitten...en moest overgeven. Nooit eerder gehad.

Stam
16 April 2023
jp
16 April 2023

pizza was niet warm meer en de rest was goed

Hi
15 April 2023

Altijd top đŸ‘đŸ»

Albert de Boer
15 April 2023

Vreemd dat je (ongevraagd) 25 cent moet betalen voor een plastic tasje en nog vreemder is dat bij bezorging het betaalde plastic tasje niet eens om de pizzadozen zit.

Meijer
11 April 2023

Heerlijk en ruim vildoende

Nicole
10 April 2023

Voor een grote groep (11 mensen) meerdere shoarmaschotels besteld. Bezorging precies op tijd, warm genoeg en heerlijk knapperig gebakken (zoals we in de opmerkingen gevraagd hadden) Wederom top, zoals gewoonlijk!

B. Coenen
9 April 2023
Jan Hendrik
9 April 2023
Martijn
6 April 2023

De bezorging was veel later dan aangegeven (bijna 45.minuten te laat) terwijl ik meer dan een uur van te voren had besteld. Jammer.

Tom
4 April 2023

Eten was prima. Werd half uur na opgegeven tijdstip bezorgd.

Anoniem
2 April 2023

Perfecte getimde bestelling (tijd die ik door had gegeven) en lekkere eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marloes
2 April 2023

Heerlijke pizza's! Wel betalen voor een plastic zakje die er niet bij was;)

Gerard Meijer
2 April 2023

Eerste keer dat ik dit menue bestelde. Was heerlijk en voor 2 personen meer dan genoeg!

jp
2 April 2023

bestelling te half uur later dan opgegeven en koud

Caro
27 MĂ€rz 2023

Als je vier keer een broodje besteld dan kun je alleen maar kiezen voor 1 soort saus. Plaats je dan in opmerkingen dat je drie keer knoflook wilt en 1 keer scherpe saus, wordt dit niet gelezen. Jammerlijk want nu hadden we geen knoflooksaus.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Metijaman
26 MĂ€rz 2023
Nina de Lima
25 MĂ€rz 2023

Heerlijk

Anoniem
25 MĂ€rz 2023

Bijna 2 uur gewacht, kwam ook nog koud aan en vroeg om kip maar kreeg kalf...

GertJan
24 MĂ€rz 2023

De kebab en varkenshaas waren gord droog en echt gewoon onsmakelijk We bestellen al meer dan 10 jaar hier maar dit was echt de slechste keer en niet des Montana's Dit was echt het geld niet waard Hoop dat er iets mee gedaan word want als dit zo blijft zijn wij genootzaakt ergens anders ons eten te gaan bestellen

Desiree Van den heuvel
24 MĂ€rz 2023

Aardappels niet zo hard bakken dit was de tweede keer

Hi
24 MĂ€rz 2023

Top

Dylan
21 MĂ€rz 2023

1uur en 20 min wachten op een pasta en een broodje...

Gorgun-wensing
20 MĂ€rz 2023

Super te vreden en snelle levering.

Holtkamp
19 MĂ€rz 2023

Het was snel /warm en goed gebakken. Smaak ook top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Joke Rozemuller
14 MĂ€rz 2023

Heerlijke pizza. Uitgezonderd de zwarte korst

André
13 MĂ€rz 2023
Brummer
12 MĂ€rz 2023

Bestellen via de app is wel eens voordeliger geweest! Vind het eerlijk gezegd wel heel erg duur geworden!

Gringhuis
10 MĂ€rz 2023
Nieuwenhuis
8 MĂ€rz 2023

Het koude bier zat in eenzelfde tas als het warme eten, dus eten was koud. De bezorging was ronduit onbeschoft, 2 meisjes druk aan het kletsen een gaf het eten aan en zei nog even eet smakelijk uit verplichting. Keek mij niet aan, gewoon ongeĂŻnteresseerd en onbeschoft. Ben ik niet gewend van jullie.

Toon
6 MĂ€rz 2023

Goede smaak maar echt teveel paprika

Jac
5 MĂ€rz 2023

Half uur te laat, geen bericht van ontvangen. 4 broodjes shoarma maar 2 sausjes en 2 bakjes groente.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Regina
5 MĂ€rz 2023

Super hoor 😋😋

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ton
5 MĂ€rz 2023

Pizza’s en broodjes waren weer top !

Gorgun-wensing
3 MĂ€rz 2023

Normaal dat ik bestel altijd netjes optijd. Nu gewoon een half uur langer moeten wachten.

Brummelhuis
26 Februar 2023
Fam te Riele
23 Februar 2023

Na een hele lange tijd weer is een pizza besteld, ze smaken heerlijk, zijn goed warm, op tijd bezorgd. maar...inmiddels vinden wij de pizza's helaas te duur geworden.

Veroni grob
23 Februar 2023

Normaal zijn de burgers super lekker! Vandaag erg droog brood weinig saus geen ui

Fam Verhage
23 Februar 2023

Zeer lekker eerste keer besteld bij Montana dat gaat we vaker doen!

Tom
22 Februar 2023

Was allemaal lekker en nog goed warm. Zou graag zien dat ze ook een grotere versie van de dönerbox hadden. ;-)

Prins
20 Februar 2023

Kwaliteit is goed. Alle de hoeveelheid van de kip/mix grill was de helft van normaal. Viel dit keer dus tegen. En jammer dat de knoflooksaus meer op mayonaise lijkt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Klasens
20 Februar 2023

Helaas deze keer minder tevreden. We zijn het niet gewend van hun maar het Eten was zo goed als koud en we moesten het opwarmen in de oven.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hans van Doren
19 Februar 2023
Anoniem
15 Februar 2023

Sparerib schotel besteld wat voornamelijk bestond uit meer salade dan spareribs. Beetje jammer. Bezorger was de Aardappels vergeten bij de bezorging, maar dit is na een belletje netjes opgelost door Montana.

Pieter Buist
14 Februar 2023

Op de website stond alle xl pizza's voor €8,99 maar ik moest voor de 2 calzone pizza's €10,99 betalen? Ook was de schnitzel behoorlijk zwart. Verder altijd erg tevreden over het eten en de vlotte levering.

Alyssa
13 Februar 2023

Ondanks duidelijke bestelling moest er gebeld worden wat er bedoeld werd. Dit uitgelegd en vervolgen 1 salade ipv 4 bij de bezorging. Voordelige aanbiedingen vond ik altijd een reden om hier te bestellen maar die zijn er helaas ook niet meer. Jammer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dick Zuiderduin
13 Februar 2023

Zoals altijd super kwaliteit, snel en warm bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
12 Februar 2023

Eten was absoluut niet slecht, maar kon gewoon beter. Bezorging was supersnel en correct

Geert
11 Februar 2023

Genoeg

STT
10 Februar 2023

Snel bezorgd, warme pizzas. Alleen erg veel knoflook op pepperoni special, mag wel iets minder (overheerst erg).

André
6 Februar 2023
E. Blazer
5 Februar 2023
Josien
5 Februar 2023

Lekker eten en ruim voldoende

Tip Schoonhoven
4 Februar 2023

2 uur na bestellen bezorgd

Roan
3 Februar 2023

Kwaliteit was goed. Alleen jammer dat er een bestelde pizza ontbrak.

San
30 Januar 2023

Was weer superlekker. Een behoorlijke schotel. Vooral de rijst erbij maakt het af

Martina SchÀffer
29 Januar 2023

Vandaag was het weer top, Wel wil ik jullie mededelen dat wij al een paar keer Dönner besteld hebben helaas was deze niet echt lekker. De dönner was elke x nat , slap, en niet lekker knapperig Misschien dat jullie hier wat mee kunnen ? Maar vandaag was de shoarma top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maring
22 Januar 2023

Om half Ă©Ă©n pizza's besteld met een bezorgtijd van 18.40 uur. Na 19.10 uur gebeld en werd kortaf benaderd. Reactie: Ik moest geen rekening houden met de mailtjes die ik kreeg, want die kloppen niet. Pizza werd bezorgd na 19.20 uur. Werden wel warm geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

April
22 Januar 2023
B crans
22 Januar 2023

Het was weer heerlijk en super snel bezorgd ik had gevraagd of het wat eerder kon dan de aangeven tijd en zelfs dat was gelukt . Met dit koude weer is het eten niet super warm meer als het aan komt misschien een tip met deze temperaturen extra isolatie om het eten heen doen als dat mogelijk is . Verder was het weer top 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
22 Januar 2023

Uurtje gewacht op de bestelling. Dat snap ik. Echter kreeg ik een plastic tas voorzien van vocht. Pizzadozen waren doorweekt van vocht en van de 3 bakjes Knoflooksaus waren van 2 de deksel af waarvan de inhoud zich in de tas had verspreid. Ik bestel regelmatig bij jullie maar dit was echt benedenmaats. Nog nooit meegemaakt. In deze was de prijs kwaliteit ver te zoeken. Wat mij betreft niet meer voor herhaling vatbaar. Meer dan de helft is de container in gegaan.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
20 Januar 2023
Denise
20 Januar 2023

Veel eerder dan gepland kwam de bestelling dus helemaal prima. Het eten is goed dus we bestellen regelmatig bij Montana. De salades mogen wel iets uitgebreider.

Jansen
20 Januar 2023

Jammer dat de aardappeltjes weer een paar keer gebakken zijn pizza was top.

Hans
16 Januar 2023

Snelle en nette bezorging. Heerlijke pizza’s

Jw
15 Januar 2023
Joost
14 Januar 2023

De pizza's waren heerlijk.

Anoniem
14 Januar 2023

Pizza was koud bij aflevering. Zeer vette pizza het vet droop eruit. Helaas gaat montana hard achteruit of een fatsoenlijke pizza bakker in dienst nemen. Voorlopig hier niet meer bestellen.

Ramona
14 Januar 2023

De kapsalons waren prima. We hadden er ook stokbrood bij besteld maar vonden het zeer smakeloos geen lekker brood

Koen
12 Januar 2023

Pizza’s waren koud, dozen helemaal doorgesijpeld, saus vergeten, en geen tortellini maar wat anders. Fanta was gratis dus geen punt, maar ook vergeten

Marcus
12 Januar 2023

Lekkere pizza we hebben erg genoten alleen wel snel koud geworden

Bernadine
11 Januar 2023

Zoals altijd superlekker en goeie service!! Top gewoon!

alberts
9 Januar 2023

heeft iedereen gesmaakt en was echt lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marloes
8 Januar 2023

Meer dan een uur wachten op 3 pizza's!!!! En dan smaakten ze ook nog niet zo lekker als we van hun gewend zijn. Slecht, heel slecht. Bestel de volgende keer wel ergens anders

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Onbekend
8 Januar 2023

Om 17.45 uur besteld. Bezorgtijd zo snel mogelijk (eerstvolgende tijd was om 18.40 uur). In de mail stond dat het om 19.05 zou komen. Om 19.35 gebeld dat het er nog niet was. Het zou onderweg zijn (we wonen nog geen 5 minuten van Montana). Om 19.50 uur weer gebeld, het was onderweg. Uiteindelijk om 20.00 uur werd het bezorgd. Gelukkig was er op de kwaliteit van het eten niets aan te merken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Renee
30 Dezember 2022

Doner was verbrand op de pizza, vorige bestelling was de doner oud en taai. Erg jammer.

Westerweel
30 Dezember 2022

beetje jammer dat de opmerking niet gelezen is (of niks mee gedaan is) bij mijn bestelling. Verder heerlijk gegeten!

jp
30 Dezember 2022

heel goed en heel snel bezorgt

Aliette
29 Dezember 2022

Het eten was er erg snel en goed warm ook! Altijd lekker eten bij montana

Jeannet
29 Dezember 2022

18.00 uur was de bezoekafspraken. Bezorging uiteindelijk om 18.15. Bezorger meldde dat hij zo lang op de lift moest wachten. Ik heb daar natuurlijk geen oordeel over. De pizza was niet warm meer.

Hofste Techniek BV.
23 Dezember 2022

17.55 besteld, geleverd om 19.40 dit aangegeven zsm. leveren!! netjes een mail gehad verwacht 18.55-uur, dus bijna een uur later dan hun eigen verwachting.

Iris
21 Dezember 2022

Normaal altijd tevreden maar vandaag kwam de bestelling drie kwartier te laat en mistten er een aantal dingen, jammer


Mary-Ann Stronks
19 Dezember 2022

De pizza was voor een gedeelte vochtig aan de onderkant. Dat maakte het minder smakelijk. Voor het eerst dat ik niet helemaal tevreden ben.

Marcel p
17 Dezember 2022

Snel en heel lekker

Marco Muller
12 Dezember 2022

Het eten was geweldig heerlijke schnitzels en de kipfilet waren ook weer super lekker ook nog bedankt voor de extra aardappelen die van uitstekende kwaliteit waren. bestellen graag weer hier

Diana
11 Dezember 2022
M en p
11 Dezember 2022

Lekker eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ikke
10 Dezember 2022

Bestelling was 10 a 15 minuten later dan afgesproken. En de mail van bezorger onderweg komt pas een half uur na aflevering. Hadden al ruim 1,5 uur van te voren besteld. Maar de pizza's waren lekker en dat is het belangrijkste. Het was geen uren wachten op de bestelling. Dus al met al een goede zaak , zouden zo weer bestellen!!!

Natascha Klasens
4 Dezember 2022

Super snel. Binnen 15 minuten was onze bestelling er.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Caliandro
2 Dezember 2022

Normaal altijd goeie service, deze keer hadden we geen knoflooksaus er bij gekregen

R. N.
27 November 2022
Marco Muller
26 November 2022

Eten was weer top ook complimenten voor de schnitzel echt goed door gebakken

Dick Zuiderduin
26 November 2022

Eenmaal per maand pizza. Altijd heerlijk, op tijd en warm. Wij zijn verslaafd aan de pizza’s van Montana

Natascha
24 November 2022

Donerbox besteld. Zoals altijd weer heerlijk.

Nathalie
21 November 2022

De tagliatelle was tegaar gekookt . Over de rest waren geen klachten

André
21 November 2022
Lieke
21 November 2022

Om 17.21 3 pizza's besteld. Bezorgtijd 18.05. De pizza's kregen we pas om 19.05. 1.5 uur later dus. Dit was veel te laat... viel me erg tegen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ramon
20 November 2022

Eten rond 18:00 besteld, aangegeven bezorgtijd om 19:10. Kan ik begrijpen i.v.m. drukte. Geen bezorging op 19:10. Uiteindelijk om 19:30 maar even gebeld. Een gehaaste dame stond mij vriendelijk te woord, wist meteen waar het om ging en bood haar excuses aan. De uiteindelijke bezorging was om 19:40. Wel een lange doorlooptijd tussen bestelling en bezorging. Is goed gemaakt met een flesje wijn, da's wel attent.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandra
20 November 2022

Het was zoals altijd weer heerlijk. Wel jammer dat de hoeveelheid shoarma op de pizza bijna gehalveerd is.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

jp
20 November 2022

zeer goed en snelle bezorging

Broekhuis
16 November 2022

Binnen de afgesproken tijd geleverd!

MW
14 November 2022

Was snel, en heerlijk!

Ronald Gerrritzen
14 November 2022

Twee x de Suina besteld, twee keer Salami ontvangen

Toon
14 November 2022

Alles prima, smaak goed, snelle levering

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marco Muller
13 November 2022

was weer top super lekker en snelle bezorging

Natascha Klasens
10 November 2022

Donerbox besteld vd kids. Ze vonden het heerlijk.

Melis
9 November 2022

Lezen opmerking goed! Eten altijd lekker. Tevreden👍

Jenny Schildkamp
9 November 2022

Netjes op tijd en was weer lekker alleen weer teveel, dus helaas moest er wat weg

Ari
8 November 2022

Beste shoarma schotel van hengelo

Ea88
8 November 2022

👌👌👌

Gert
7 November 2022

Altijd snel, ondanks dat mijn huisbel het niet deed nogsteeds superheet eten đŸ‘đŸœ

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henriette Pascale
4 November 2022

Heerlijk en snel geleverd

Swafert
3 November 2022

Goede pizza's, goede prijs en goede bezorging!

Iris
2 November 2022

Altijd goed en op tijd! Bestel hier sowieso vaker

Esther
31 Oktober 2022

Correcte bestelling, volgens afspraak op tijd en lekker. Absolute aanrader.

Arjan
31 Oktober 2022

Als je na anderhalf uur belt om te vragen hoelang het nog duurt en ze moeten nog beginnen met de bestelling. Dan is de honger wel voorbij. Zeer jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
29 Oktober 2022
Ten cate
26 Oktober 2022

Goede avond , heb eten besteld en werd zeer snel bezorgd . Top binnen 30 min eten was heerlijk warm en smaakt goed .

Ton
24 Oktober 2022

Herfstvakantie afgesloten met pizza’s en lachmacun. Waren weer 👍👍

André
24 Oktober 2022
B schreurs
23 Oktober 2022
Hans v D
22 Oktober 2022

Alles van goede kwaliteit en lekker

Van Ass.
22 Oktober 2022

Vlotte en nette bezorging.Eten erg lekker, goed gekruid en op temperatuur.

Van dijk
22 Oktober 2022

Meer wissel geld

André
20 Oktober 2022
Anoniem
13 Oktober 2022

Heerlijk

Paul
10 Oktober 2022

Normaal gesproken altijd lekker. Dit keer was de shoarma ontzettend zout. Ik denk dat er iemand een paar eetlepels teveel in had gegooid. Nooit uit laten gaan voordat je zelf geproefd hebt, toch?

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Montana

Beste Paul, Zoals telefonisch al aangegeven kruiden wij onze shoarma niet zelf, hier hebben wij dus helaas geen invloed op. Het spijt ons zeer dat uw bestelling niet naar wens was, hopelijk bevalt het de volgende keer beter! Met vriendelijke groet, Montana Hengelo

Nijhof
9 Oktober 2022
Wim
8 Oktober 2022

Heerlijk eten en top bezorging

bta
7 Oktober 2022

Zeer snel bezorgd, eten was lekker!

JvdHeuvel
7 Oktober 2022

Op tijd! Ruim belegde pizza! En niet duur!

Maarten
4 Oktober 2022

Zonder twijfwl beste shoarma en pizza van Hengelo

Angie
2 Oktober 2022

Zeer tevreden! Pizza's zijn heerlijk. Top!!

S de jonge
2 Oktober 2022

Was wederom heerlijk en op tijd geleverd. Top!!!

Jennifer
30 September 2022

Super snelle bezorging! Eten was top! Helaas waren ze Ă©Ă©n gerecht vergeten te bezorgen. Is gelijk in orde gemaakt en super snel opgelost, plus een extra blikje drinken. Goede service!

athraa
29 September 2022
Bas
26 September 2022

Wederom weer goed gegeten! Dik voor elkaar!

Raymond
26 September 2022

Jammer dat voor de zoveelste keer de bestelling weer niet compleet was ! Ik vraag me nu echt af of de bestelling wel goed gecontroleerd wordt voor deze met de bezorger mee wordt gegeven ! Montana doe hier iets aan dit gaat je klanten kosten !!!!

J
26 September 2022
Rianne
24 September 2022

Voor de zoveelste keer klopt de bestelling niet. Of we missen een ding. Of we krijgen de bakjes saus niet (1euro per stuk!!) Gister kipdoner besteld, maar kregen gewone doner. Dame aan telefoon altijd vriendelijk, eigenaar heeft nooit begrip.

Toon
23 September 2022

Snel geleverd, smaakte prima!

Familie te Riele
23 September 2022

Heerlijke pizza's, lekker warm, zoals gewoonlijk. helaas net als andere boodschappen wel duurder geworden. Maar.. als we dan weer een keer een bijzondere dag hebben thuis, bestellen we graag bij Montana

miron sako
23 September 2022
Paul
22 September 2022

Snel, warm, vriendelijk, grote portie, alles dikke plus!

Louis
18 September 2022

Weer heerlijk gegeten! Het eten is altijd vers en lekker.

jvdheuvel
18 September 2022

Tot nu toe altijd tevreden!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Alyssa
17 September 2022

Niet zoals gewend. Kapsalon waar kaas op moest was zonder en ook salade vergeten.

Savarino
17 September 2022
Stern
16 September 2022
EW
14 September 2022

Prima!

Erin
12 September 2022

Goed gevulde pizza's 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mariska Jacobs
11 September 2022

De salade zag bruin en leek niet goed. Niet gegeten dus.

jp
11 September 2022

alles heel goed

Pocahontas
8 September 2022

Jammer dat de spareribsschotels niet meer in de aanbieding komen. Dan ook niet verkondigen dat ALLE schotels €10,99 zijn, of pas de website aan. Verder erg lekker gegeten. Royale schotels, smakelijk en snel bezorgd.

V50
5 September 2022