Bewertungen von Montana Hengelo

Neue Beurteilungen

5.0
Andre Mosman
23 Juni 2026

De salade voor 9 euro was karig, het vlees was goed maar kleiner als de laatste keer.

Wk
22 Juni 2026
J en I
21 Juni 2026

Eigenlijk altijd goed, aanrader!

André
19 Juni 2026
Bert
17 Juni 2026
Henk
15 Juni 2026

Geweldig

Rw
14 Juni 2026

Heb wel eens betere pasta gehad van Montana. Weinig spek erin en bijna geen kaas. Pasta was erg al dente zeg maar

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
11 Juni 2026

Heerlijk eten super kwaliteit en netjes op tijd bezorgd. TOP đŸ‘đŸ»

Mireille
8 Juni 2026

Lahmacun was verbrand en er zat tomaat op wat duidelijk gevraagd was eraf te laten. Is vaker dat men wat vergeet.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Agnes
8 Juni 2026

Top

B
7 Juni 2026
Yvonne
7 Juni 2026
Yvonne
7 Juni 2026

Op een zaterdagavond besteld en sneller geleverd dan verwacht. De pizza was heerlijk en warm

Henk
6 Juni 2026

Zo als gewoonlijk weer super lekker.

Gabriel
6 Juni 2026
Marjon
5 Juni 2026

Heerlijk gegeten 👍👍👍

Rw
27 Mai 2026

Bestel best vaak.. laatste tijd word en/of blikje drinken of extra bakje saus vergeten. Vandaag de lachmacun met kipdoner was niet zoals gewend.. vulling met groente en de kipdoner was er amper op te vinden. Na telefonisch contact afspraak bij volgende bestelling lachmacun kipdoner kostenloos.. dus al met al goed opgelost!

Bianca Eshuis
27 Mai 2026

Totaal géén verbeter punten.... Alles is TOP!!!

Gabriel
25 Mai 2026
jp
25 Mai 2026

snel en goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Klinkhamer, Ton
18 Mai 2026

Goede kwaliteit en ruime keus pizza's, salades Bezorging ook op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Samir
17 Mai 2026
H
15 Mai 2026
Francis
10 Mai 2026

Voor de eerste keer besteld. Niet lang hoeven te wachten. Kwaliteit was goed en salade vers. Hoeveelheden is goed en zeker geen kleine porties. Wij gaan hier zeker vaker bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wim veldhuis
8 Mai 2026

Lekkere pizza en kip speciaal schotel Heerlijk weer

Niek
4 Mai 2026

Het eten smaakte heerlijk en de bezorger was perfect op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rick
2 Mai 2026

Prima prijs kwaliteit! Aardig personeel!

Henk
2 Mai 2026

Het was geweldig lekker En vlotte service

Han
30 April 2026

Pizza's zijn altijd lekker hier. Goed van smaak en rijk aan toppings

Henriette pascale
28 April 2026

Goede zaak! We hadden een grote bestelling voor 13 man! Werd keurig optijd bezorgd was nog lekker warm. Extra service 2 x cola erbij gekregen! Het smaakte heerlijk!!

Ph Van Der Meer
27 April 2026

Zal waarschijnlijk met de drukte te maken hebben gehad maar de pizza's waren koud. De garnalencocktails te koud waardoor de smaak verloren ging. Alleen de pasta was goed en goed warm. Eigenlijk een beste teleurstelling.

Hennie Slot
26 April 2026
Rianne
24 April 2026

Gister afgehaald. Personeel had het erg druk op moment. Maar ondanks dat super snel onze bestelling klaar en vriendelijk personeel. Tot de volgende keer

Edu van Dijk
21 April 2026

We hadden 3 verschillende pizza's en een pasta besteld. Eén van de pizza's was de verkeerde, dus belden we. Aardige telefonist, die het gelijk ging regelen, hij zei: met voorrang. Inderdaad: binnen minder dan 10 minuten werd de andere pizza bezorgd, chapeau !!

Christiaan
19 April 2026

Drank vergeten

François
17 April 2026

Voor mij de lekkerste pizza's

Roelie
6 April 2026

Het eten en de bezorging waren 100% ok. Zoals vanouds.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jeroen
5 April 2026

Heerlijk. Duurde wat lang, maar was denk ik wel druk op zaterdagavond voor Pasen

Marco Muller
30 MĂ€rz 2026

het was weer geweldig ook de aardappelen deze keer weer lekker knaperig

Geerdink
29 MĂ€rz 2026
G.B Selfhout
26 MĂ€rz 2026

Kwaliteit en erg lekker!

Elise
24 MĂ€rz 2026

Alles prima! Snelle levering en kwaliteit van het eten was prima en lekker.

Rotman
21 MĂ€rz 2026
Wim veldhuis
21 MĂ€rz 2026

Weer een lekker pizza en shoarma schotel speciaal

Maria
21 MĂ€rz 2026

Hele lekkere pizza.♡

Gaby
15 MĂ€rz 2026
Tukker1961
13 MĂ€rz 2026

Wederom top

Edwin
12 MĂ€rz 2026
Edu van Dijk
10 MĂ€rz 2026

Ook met de nieuwe Pizza-oven was het weer heel erg lekker! Mijn vrouw had de Pizza "el Capone", ik "Paesana Ă  la Gorganzola" . Haar pepers van de Capone" daarvan kreeg ik op mijn pizza, een voortreffelijke maaltijd en we genoten beiden!

Leis
8 MĂ€rz 2026
Wim
7 MĂ€rz 2026

Heerlijke kip schotel En pizza vegetariana

Julian
2 MĂ€rz 2026

Hele lekkere shoarma gehad bij Montana. Alles was nog warm bij aankomst en de bezorging was ook snel! Ik zou het zeer aanraden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marco Muller
1 MĂ€rz 2026

Het was weer geweldig

Hekkink
27 Februar 2026
Silvia
27 Februar 2026

Lekker eten ,goede hamburger lekker patat mayonaise heerlijk in tijden niet zo lekker gegeten

Nathalie
23 Februar 2026

Ik overdrijf niet als ik zeg dat dit de beste kapsalon was die wij in tijden gegeten hebben. Alles in borne is op maandag dicht, dus noodgedwongen naar hengelo uit moeten wijken, maar hier hebben we zeker geen spijt van. Wij komen vaker terug :-)

Joep Ter harmsel
22 Februar 2026

Lekker eten en netjes op tijd,top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

H.F.H Slot
21 Februar 2026

Deze zaak is mijn favoriet in Hengelo.

Wim
20 Februar 2026

Heerlijk lekkere schotel Ook de pizza was super warm en knapperig

Marco Muller
16 Februar 2026

Geweldig was het deze keer , zelfs de aardapelen waren nog heet en snel bezorgd .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Edward
15 Februar 2026

Alleen maar complimenten het was weer super MR George en medewerkers. Dank jullie, team beveiliging Thales.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maria
14 Februar 2026

Alles was naar wens ♡ netjes bezorgd en lekker pizza

Essie Lourens
10 Februar 2026

Zaaaaalig en echt zeer goede kwaliteit prijs verhouding. Back 2Montana. Montana is Aardappelschijfjes knapperig. Dikke prima met lekkere salades ook. Erg fris met appelstukjes en non-vette yoghurtsaus en niet zoals elders vaak alleen maar veel vooral zure kool.

Michael Treder
9 Februar 2026
Ilonka & Nicolet
6 Februar 2026

Heerlijk gegeten weer. De pizza's zijn altijd top en vriendelijk personeel.

André
2 Februar 2026
Marion
31 Januar 2026

Het eten is heerlijk en het is ruim voldoende. Helaas hebben we een verkeerde pizza meegekregen.

André
26 Januar 2026

Superr lekker

Ch
25 Januar 2026
Andre Mosmsn
24 Januar 2026

Goed gebakken ossenhaas en erg lekker

Wim veldhuis
23 Januar 2026

Heerlijke pizza en een lekkere kip schotel Was weer top

.
19 Januar 2026
HĂŒsamettin
17 Januar 2026

Netjes, vriendelijk, bestelling mooi op tijd klaar en het eten heeft prima gesmaakt. Aanrader.

sen R
17 Januar 2026

normaal veel kipfilet in pasta polo. deze keer hele kleine stukjes en zat bijna geen kipfilet in . jammer

Gerrit
15 Januar 2026

belegging van de pizza geweldig, maar die slappe bodem........erg onhandig.....niet even een puntje pakken en uit de hand opeten......

Henk
13 Januar 2026

Heeeeeeeerlijk

Rick
11 Januar 2026

Prima, lekker, vers, aardig personeel ben goed geholpen.

jp
10 Januar 2026

heel goed

Henk
9 Januar 2026

Geweldig lekker En mooi op tijd Bestel zeker nog een keer

Ronald Vollenbroek
6 Januar 2026
Jaarsma
6 Januar 2026

Prima lekker warm.goede smaak

André
6 Januar 2026
Leon
1 Januar 2026

Voor 16 personen besteld en bijna 30 minuten sneller dan initieel opgegeven.

Anoniem
30 Dezember 2026

Lekker eten altijd en altijd snel!

Hekkink
28 Dezember 2025

De champpizza was prima, alleen de inferno was minder: geen pepertjes of peperoni weinig smaak, was in het verleden prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rick
25 Dezember 2025

Gewoon lekkere goede pizza. Top.

Claudia
20 Dezember 2025

Heerlijke pizza’s en vriendelijke bezorging

Henk
17 Dezember 2025

Het was weer geweldig eten goed Bezorging goed prima

Jansen
16 Dezember 2025

Heerlijk eten, snel bezorgd! Ook bij afhalen is het altijd goed!

Henk Olde Kalter
15 Dezember 2025

Het eten was geweldig lekker En het was mooi op tijd Zeker voor herhaling vatbaar

André
11 Dezember 2025
wijnand Nijmeijer
8 Dezember 2025

Een van de beste pizza en shorma zaak van Hengeo en omstreken

André
8 Dezember 2025
linda gieskes
7 Dezember 2025

Alles prima alleen de gratis frisdrank is vergeten mee te leveren

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Odiel Brunink
7 Dezember 2025

Alleen de allereerste keer was onze bestelling op tijd. Nadien was de bezorging bijna standaard 20 minuten te laat, zelfs ondanks een stadaard fooi. Het is erg jammer dat door drukte een bestelling te laat komt, moet je daar dan standaard rekening mee houden?

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

N.S.
7 Dezember 2025

Goed voor elkaar,goede hoeveelheid, prima prijs! Snelle bezorging!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Liesbeth
6 Dezember 2025

Was weer heerlijk

Daniella
4 Dezember 2025

Koude pizza, zou terug gebeld worden, geen reactie. Ook geen reactie op email.

Anna
28 November 2025

Zoals altijd: top!

Sigrid
24 November 2025

Lekker, snel, eten klaar op de tijd die je aangeeft. Top.